Přejít na obsah

Reklamace on-line - Půjčíme raz dva

Přeskočit menu
Přeskočit menu
Reklamace on-line
Reklamaci můžete uplatnit v případech, pokud se  domníváte, že jsme jednali v rozporu s platnými a účinnými právními předpisy, či v rozporu se smluvními ujednáními, popř. nejste spokojeni s naším postupem při jednáních. Podání a reklamace probíhá v souladu s reklamačním řádem. Doporučujeme se s ním před podáním reklamace seznámit zde.
PODNĚT, STÍŽNOST, REKLAMACE ON-LINE







Uveďte, čeho se připomínka, stížnost nebo reklamace týká, v čem spatřujete naše pochybení, důležitá data, čísla, částky a Vámi navrhované řešení. Tyto informace přispějí k rychlejšímu vyřízení Vašeho požadavku.

Zaškrtnutím "Souhlasím" uděluji souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování mého požadavku podle zásad ochrany osobních údajů* uvedených na tomto webu.
Bez udělení tohoto souhlasu není možné Váš požadavek zpracovat

Přiložte dokumenty, kterých se reklamace týká.

Přiložte dokumenty, kterých se reklamace týká.



Vyplněním a odesláním formuláře beru na vědomí, že osobní údaje vyplněné v tomto formuláři budou zpracovány provozovatelem tohoto webu podle ZÁSAD OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ za účelem vyřízení mého požadavku podaného prostřednictvím těchto stránek, a to v rozsahu mnou poskytnutých informací.
Copyright © 2008-2024 PK
JEDNODUCHÁ ON-LINE PŮJČKA
Zprostředkovatel pracuje jako vázaný zástupce pro společnost PROFI CREDIT Czech, a.s.  a je oprávněn ke spolupráci při uzavření smlouvy o úvěru a péči o klienta po uzavření smlouvy o úvěru.
Přeskočit menu
Přeskočit menu
Návrat na obsah